Specjalista ds. Logistyki - praca stacjonarna – Szczecin

Specjalista ds. Logistyki - praca stacjonarna – Szczecin

Naszym Klientem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci sprzedaży elektroniki użytkowej i sprzętu AGD w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy obecnej w kilkunastu krajach Europy. Firma oferuje szeroki asortyment produktów – od nowoczesnych smartfonów, przez sprzęt RTV i AGD, po akcesoria i gadżety technologiczne.
Zapraszamy do aplikowania oraz do wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – dzięki temu Państwa aplikacja nie przepada i może zapewnić szansę na zatrudnienie w przyszłości.

Specjalista ds. Logistyki – praca stacjonarna – Szczecin

Zadania:

– Wydawanie towarów klientom oraz wspieranie samoobsługi poprzez bieżące zatowarowanie półek.
– Prawidłowe księgowanie dostaw oraz minimalizowanie braków, niedoborów i uszkodzeń.
– Stała współpraca z działem sprzedaży w celu zapewnienia ciągłej dostępności towarów.
– Dbanie o ekspozycję akcesoriów w strefie kas i wspieranie działań cross-sellingowych.
– Udział w przygotowaniu i realizacji akcji marketingowych zgodnie z planem sklepu.
– Obsługa zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi firmy.
– Organizacja pracy magazynu oraz utrzymywanie w nim porządku.
– Uczestnictwo w szkoleniach i rozwój kompetencji logistycznych.

Wymagania:

– Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
– Sprawność fizyczna umożliwiająca realizację zadań na stanowisku.
– Umiejętność obsługi systemów magazynowych i narzędzi do zarządzania towarem.
– Podstawowa znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
– Komunikatywność, aktywne słuchanie, empatia i orientacja na klienta.
– Umiejętność współpracy z zespołem.
– Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.
– Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych.

Nasz klient oferuje:

– Umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące).
– Pracę stacjonarną.
– Wynagrodzenie: od 4666 zł brutto + premia.
– Godziny pracy zgodne z godzinami otwarcia sklepu (9:00–22:00).
– Szkolenia: e-learningowe, produktowe, z zakresu przyjmowania i obsługi dostaw oraz uzupełniania półek i palet sprzedażowych.
– Dynamiczne środowisko pracy.
– Prywatną opiekę medyczną.
– Ubezpieczenie grupowe
.- Bony świąteczne.
– Platformę benefitową z dodatkowymi świadczeniami.
– Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

link aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/ad033e7550cd49feb604e125503e2b80

1. Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych jest Feel Comfort z siedzibą przy ul. Komitetu Obrony Robotników 56, 02‑146 Warszawa NIP 5213668026 (dalej „Administrator”). Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Przesłanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w Kodeksie Pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez złożenie wniosku w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub drogą e-mail na kontakt@feelcomfort.pl Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres email kontakt@feelcofort.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Dane pozyskane w postępowaniu rekrutacyjnym Administrator przetwarza: a) kiedy preferujesz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim art. 221 Kodeksu Pracy. W celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) b) kiedy preferujesz zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest zawarcie umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit b) RODO) c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)
3. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podwykonawcom Administratora, takim jak: podmioty świadczące usługi związane z obsługą księgową, dostawcy systemów informatycznych i usług IT.
4. Twoje dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zakończenia procesu rekrutacji i dokonania przez Administratora wyboru kandydata lub kandydatów. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
5. Każdą z wyrażonych zgód możesz wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
6. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymagane: – przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks Pracy – w przypadku, kiedy preferujesz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; – dla celów prowadzenia rekrutacji – w przypadku, kiedy preferujesz zatrudnienie w oparciu o umowę cywilną.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.